dimecres, 18 de gener del 2012

Música i colors

El color de la nova etapa com a Carolina Blàvia és el blau. Color corporatiu... no se per què però em venia de gust. Bé em ve de gust.

Sembla lògic que per tant pel concert “presentació” o “concert-mostra” (ja que és un camí, una obra que es va fent dia a dia) el color fos també blau.

Però les figures, colors i formes van al seu aire... al menys dins del meu cap. Es transformen i es distribueixen a l’atzar. Aparentment a l’atzar.

Aquesta primavera, un dia qualsevol vaig visualitzar un disseny blanc i negre... circular però obert, cercles, espais ... una imatge amb cert moviment dins la meva ment. Figures i espais movent-se capritxosament.  



Es curiós, no se com ha estat però finalment, fruit de elecció de petits detalls que inicialment havien d’ésser blaus, s’han transformat amb blancs i negres... com em passa sovint en els dibuixos de cop i volta, són ells els que decideixen com seran, com es combinaran... aquest cop ha succeït en la vida real...

El color corporatiu de Carolina Blàvia es el blau (de fet, entre altres coses el meu cognom originàriament és el que significa) però per elecció de la meva ment... mmm... sí, crec que és la meva ment quan fa el que vol ha estat el blanc i negre. Figures rodones, cercles i espirals obertes, en moviment, suaus i lliures....

Conclusió: finalment el concert serà presentat en blanc i negre.

Queda radical... però atenció! Moltes vegades, les coses no són el que semblen!

Una abraçada lectors/es!

Carolina Blàvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada